Egy mindenevő gluténmentes kalandjai három hónapon keresztül

Gluténmentes grenadírmars

Nyolcadik hét és Enjoy free

Azaz élvezetmentes?

2019. március 14. - Ancsinszka

Túl vagyok 2. hónapon, és habár tudom tartani, még mindig macerásnak érzem, és egyre inkább a fölöslegesnek, valószínűleg nem ez lesz a megoldása a problémának, de ha már így alakult, akkor végig csinálom csak azért is, pedig jön még pár próbatétel. Azért néha még mindig sikerül kiakadnom totál értelmetlen glutén felbukkanásokon. Például a fagyasztott wok zöldségben.

 

Miért tesznek a fagyasztott wok zöldségbe glutént? A tények szerint valami fűszerezés miatt. Szóval még azért nem tolom félvakon a géemséget, mert ezt csak úgy kikaptam a fagyasztópultból, és már megcsináltam, mikor elővettem a nem megfelelő helyen szétvágott zacskóját, és kiderült, hogy mégsem ehetek belőle. Király.

Ja, és másik döbbenet is ért a fagyasztópultnál... a fagyasztott toblerone és milka torta B szupermarketben olcsóbb, mint az A-ban, méghozzá 1500 ft-tal. Pofátlanság. 

Családi összejövetel is volt, nyilván tortával meg egyebekkel, de szerencsére megint mindenki készült valami gluténmentes fincsiséggel. A torta viszont az egyik kedvenc otthoni cukrászati kalóriabombám volt: kinder torta. Egy szelet 80%-a vaniliás-csokis pudingkrém, és nagyon vékony tészta van az alján. Szóval habár nem tudom milyen alapanyagok voltak a torta krémjében, de azt a részét betoltam gondolkodás nélkül, a többit meg rásóztam a keresztgyerekeimre. Aztán lehet ezzel kibasztam magammal, de most nem érdekelt. 

A képen a következők lehetnek: 1 személy, szöveg

Sikerült eljutni egy bijó áruházba is, ahol szinte csak ilyen szuper alapanyagok vannak, mint a banánliszt. Kicsit bevásároltam, és ki is próbáltam egy sima gluténmentes alaplisztet, ami olyan volt, mintha gipsszel dolgoznék. Végül sikerült összehoznom recept alapján egy glutén és tojásmentes sütit, ami kinézett valahogy, és az utolsó morzsáig betoltuk. Vannak még csodák. 

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-grenadirmars.blog.hu/api/trackback/id/tr5314688014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása