Egy mindenevő gluténmentes kalandjai három hónapon keresztül

Gluténmentes grenadírmars

Hetedik hét és a nasipótlás

Szójapuding helyett sör

2019. március 04. - Ancsinszka

Nemrégiben az egyik nagy áruház kedvezményes napot hirdetett a gluténmentes ételekre. Én persze izomból berendeltem pár doboz növényi tejet, köztük a gluténmentes zabitalt, mert az eddig olyan mítosznak tűnt. Plusz még pár nasit, gm csokipudingport, mert Endrú már nyaggat egy ideje, hogy csináljak neki klasszik pudingot. Volt még pár gm müzliszelet, meg csokis szójapuding. Persze diéta van meg minden, de van az a cheat day nevű nap a héten, ami az ilyen bűnözésekről szól, megfejelve egy toblerone tortával. Vagy valami hasonlóval, ez már a békát éppen odább parkoló és a rendelést összepakoló kezek és a készletek misztikuma. 

Szóval eljött a kiszállítás hétfő reggele, és azért a nagyja megjött a dolgoknak. Szóval volt benne gm növényi tej, meg müzli, pudingpor, meg egy fagyasztott torta, ami végül nem toblerone lett, hanem milka. Ilyenkor mindig a "kérek egy almát" "kettő lett, maradhat?" párbeszéd jut eszembe. Mondtam, persze jó lesz helyettesítő terméknek. Néztem, ahogy a futárember pakolja ki a cumót, és látom, hogy kirak két doboz sört. Mondom ez, meg mi ez? Azt mondja az ember, ez az aji. Csak utána röhögtem fel, hogy lelépett, de hmm... van humorérzék madarasteszkóéknál: Sört csomagolni a gluténmentes rendeléshez. Oké, nem nézik ők, hogy mit pakolnak, csak valamit melléb@sznak, de ez akkor is vicces. Legalább gluténmentes sört pakoltak volna bele. De hogy miért kaptam az ajit? Mert a szójapudingból már nem jutott nekem. Szeláví, majd Endrú megissza.

 

Megkóstoltuk a tortát egyébként, és nem volt rossz, sőt egészen oké volt, de azért mégse az igazi. Még mindig nem lehet pótolni, pedig azt hittem az ilyen tömeggyártott cuccoknak tudnak olyan mesterséges ízt produkálni, ami olyan, mint az igazi. Ízvilágra nagyon hasonló volt a zabrakadabra sütihez, kicsit émelyegtem utána. Gondolom ebből nem sajnálták a cukrot, szóval nem volt mindenmentes, mint a zabrakás, mégis hasonlóan émelyegtem utána. Ja, rendeltem még gm szójaszószt is, mert sushizni is szeretünk, és végre ez is teljes élmény maradt. A pudingpor is egészen hasonlít a doktorötkerhez, bejött mindkettőnknek. A héten ez volt a nagy esemény. Meg hogy lenyomtam egy 16 perces tabata edzést, és azóta is fáj mindenem. Hömm, hátha a tortának nem lesz lenyomata a sejhajomon. 

Utóírat: A héten kijött a BK a gm whopperrel... persze ezen pörgött mindenki a csopiban. Mindenki befotózta a sajátját, és persze ezerrel ment a vita, hogy most akkor van-e keresztszennyezés, vagy nincs, mert bk hol ezt, hol azt mondta. Most akkor kerülhet-e bele glutén így-úgy, vagy nem? Kin múlik? Az alkalmazotton, vagy a konyhán? Elvesztem a sok véleménycsere közben, de még nem próbáltam. Van, aki szerint fűrészporíze van. Egyelőre azt hiszem ezzel is úgy leszek, mint a mindenmentes sütivel. Addig inkább nem eszek ilyenfajta földi bűnös élvezeteket, amíg nem ehetek belőle rendeset, búzalisztből. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-grenadirmars.blog.hu/api/trackback/id/tr6414668643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása