Egy mindenevő gluténmentes kalandjai három hónapon keresztül

Gluténmentes grenadírmars

Tizenegyedik hét és még burgerrrr

Tobzódás, az van

2019. április 01. - Ancsinszka

Utolsó előtti hetem is letelt, és igen, megint volt egy burger-élményem, mert nem telhet el úgy a gluténmentes diétám, hogy ne próbáljam ki a BK whopperjét gm bucival és összetevőkkel. Igazuk volt a csopitagoknak, és elég száraz a zsemle. Csak a felét ettem meg végül, mert a napi kalória limitembe csak annyi fért bele, ugyanis még utána jött a mozizás és popcorn, amiről nem tudok lemondani. 

Csak egy éppen futó horrort néztünk, de ennyire nem pazaroltam el a kukoricát, mert habár voltak benne jumpscare-ek, azért inkább felbaszós lett a film vége. Megbeszéltük Endrúval, hogy itt most az volt a csavar, hogy nem volt csavar. Illetve, hogy a tesztközönség már biztos unta a hepiendet.

Visszatérve a diétára, amit a legproblémásabbnak érzek, hogy nem mindig marad idő a főzésre, mert zsinórba program van, vagy edzés van, vagy a hétvégén elutazunk a szülőkhöz a-b helyszínekre. Sokszor a bevásárlást és a főzést ezért nehéz összehozni. Rögtönzésnek ilyenkor vettem salátát és csomagolt füstölt lazacot. Nyilván nem költségkímélő, csak kalória-és gluténmentes megoldás. Úgyhogy az utolsó két hétben úgy döntöttem kipróbálom a gm ételrendelési lehetőségek egyikét. Korábban rendeltem párszor sima kajaszállítóktól, de nem túl változatosak az ételek, és egyébként is túl sok műanyagot termelnék ezzel. Aztán volt a RexJar, amiről talán a blog elején írtam. Na ő velük meg az a gond, hogy tulajdonosváltás volt, és az oldal átláthatatlan lett. A kalória és allergének nincsenek kiírva rendesen, nincsenek külön szekcióba sorolva allergének szerint az ételek, ahogy régen. Az egész elvesztette azt a nagyon átlátható és letisztult designt, ami miatt jó érzés volt onnan ételt rendelni. Egy kicsit drágult is, és végül sajnos ez a lehetőség immáron kiesett. Egy előrerendelős, csak gm ebéd kiszállításra szakosodott helyet választottam, ami egyébként végösszegben a RexJar jelenlegi áraihoz hasonlóan drága napi adagra lebontva, szóval inkább csak teszt jelleggel gondoltam, hogy kipróbálom.

Az első kaja pénteken érkezett: csirke valami szószban, gombás brokkoli körettel. Egyébként nem volt meggyőző a választék itt sem, ezt a kaját is simán megfőzöm otthon, csak vagy idő nincs, vagy hétvégén nem vagyunk, és akkor minek főzzek akkora adagot, pláne, hogy a szülőktől is mindig hozunk az ebédből vissza. Ami furcsaság volt, hogy itt minden kajához hozzászámolják a fuvardíjat, ami 200 pé'z. Volt ismét éttermezés a hétvégén, de a gond nélküli gluténmentesség sikerült, úgyhogy ezt most nem részletezem. Ja, volt egy pillanat, amikor azt hittem tényleg sikerült megszegnem a diétát, de aztán rájöttem, hogy a Carte D'or fagyiban a szentjánoskenyérlisztet szabad, úgyhogy fagyit is ettem, hurréj... csak a kalóriaszámláló akadt ki, de hát cheat day... vagy cheat weekend inkább.

Már nagyon várom a végét, jön az utolsó hét, nagy dolgok nem fognak történni, de még lesz 1-2 kör éttermezés és egy családi szülinap, ahol már sört fogok inni, és megeszek egy egész szelet tortát. Kíváncsi vagyok milyen lesz újból gluténnal étkezni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenmentes-grenadirmars.blog.hu/api/trackback/id/tr214732819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása